Oct 5, 2011 with 3 Comment(s)
cuaca nih macam tahu jer keadaan perasaan aku ni. aku sedih, takde mood, cuaca pun mendung, gelap mcm nak hujan. kenapa ye ? dia macam nak tarik. nak tarik kesedihan aku nih. nak luahkan semuanyaa.. dia saje nak aku keluarkan semuanyaa .. jangan lah buat macam nih, aku taknak lah. arghhh. sedih lah ! nape nih !!? ;( ok geram.

dah tiba masanya hati mengawal diri. *heh kau pondan* apa laki sedih2 ? ehh tak boleh ker nak sedih ? aku tak akan sedih saje2. ada lah sebabnya tuh. kau tka tahu diam! *dengan sape aku bercakap?* hurm..

kadang2 tuh kan, ada orang kata, air mata dapat bersihkan bebola mata. tapi tak boleh nangis sampai habis air dalam empangan mata . mungkin quantiti volume air mata aku nih dah bnyk sangat kot, sesekali, empangan kene lah lepas kan sikit.. baru air tak terlampau penuh.. kan kan ?

memandai jer aku. sebenarnya, sedih2 nih anugerah daripada Allah. bersyukur lah, kita Allah kurniakan perasaan. tanpa perasaan takda lah kita berkasih sayang semua. tapi tuh lah, sedih nih yang payah sikit.



arghh nak pegi meniarap atas tilam, sambil letak muka atas bantal !
bye :'(