Oct 5, 2011 with 2 Comment(s)
aku suka hidup tanpa menyatakan ketidakpuasan yang ada dalam hati. aku lagi suka meluahkan dengan cara menulis, menaip . blog lah jadi mangsa aku. sorry blog, tpi tanpa kau aku rasa aku lagi keseorangan. takde tempat aku nak memuntahkan sedikit keresahan yang tersimpan dalam stor hati aku nih. taknak simpan sampai capacity dia penuh. nanti takut dia meletup, bahaya. korang paham ker apa yang aku merepek nih ? haha layan jer lah.

"ok, hati, kau duk diam2. biar otak jer yang bekerja sekarang nih"



haha. kadang2 kita kene berkeras sikit dengan hati nih, kene straight sikit. kalau tak dia degil, tak mau dengar ckp, buat sesuka hati dia jer. mentang2 lah dia boleh berseronok dengan bininya iaitu nafsu. ceytt. aku tak suka bila bini kau tuh menghasut kau. sampai aku jadi mangsa tau tak ? ==" apakah yang sedang aku repekkan ini ? sesape tak paham sorry. haha

takpe lah, aku nak rehat jap. rehat kan hati. hehe jum, :)
bye.