Dec 4, 2011 with 0 Comment(s)
aku baru perasan, sejak kebelakangan nih, aku sungguh agresif. cepat sangat nak melenting. tapi melenting secara pasif, tak aktif. haha ada pulak cenggitu.. takde lah, maksud nya mcm aku tak lah nak tumbuk2 orang, just perkataan jer lahh.. itu lah.. pastu gadoh. HAHA sorry laa T_T entah kenapa sekarang cepat sangat nak melenting nya, nak trasanya, nak marah nya.. grr entoh ler.

sikit2 gadoh kan. sikit2 gadoh. haha kadang2 tak sampai 24jam berdamai, malam gadoh balik. haha mcm budak2 jerr, berebut mainan, lepas tuu nangis, gadoh xD tak ada lah.. ala gadoh tuh biasa laa kan ? tak gadoh tak romantik. bahaha *ahli falsafah taik kucing* kadang2 aku ok, kadang2 aku tak ok. haha time teman ok, awok yang tak ok. time teman tak ok, awok yang ok.. time teman tak ok, awok pun tak ok, haa bahaya jugak tuh. haha. aku boleh gelak lagi ? orang doh gadoh tuhh haishh..

sorry yee. xD smlm msj last orang bg lyrics lagu plain white t's - 1234 haha. harap mende tuh buatkan senyuman :) orang bukan sesaje nak gadohh.. entoh taktahu. huu~ sorry eh. nanti bincang lain masa waktu free. jgn risau, dah tak buat mcm smlm, masa bincang, boleh mintak berhenti jap..sakit perut. haha smlm orang 3 kali masuk tandas ==" haish.. bala cari gadoh ngan awok kot xD ok2 sorry bu.

P/s : entry ini tak ada kaitan dengan yang meninggal, ada kaitan dgn yang hidup jer. haha entry khas untuk NHCO. sorry sorry sorry T_T *ehh sweet tak gua ? mintak maaf guna blog* hahaha kbai !