Dec 2, 2011 with 0 Comment(s)
duduk rumah, rasa macam tak ada benda yang dapat buat kan bibir aku tersenyum. tambah2 lagi kalau dah boring tuh, and nak mintak orang buat kan kita gembira, tapii hasrat tak kesampaian :') huh . hembuskan nafas.. itu je yang mampu. sory2, aku bukan bermaksud nak kacau hidup orang, tapi. entah lah.. ok, tak mau ganggu dah. sorry ? :]

takpee.. insyallah esok pegi cari keje, kalau dapat, takde lah aku kacau hidup orang lagi. trasa hidup menyusahkan orang jer.. kadang2 lah.. yelah kan, itu orang, ini orang.. semua orang.. lepas nih, aku amek lesen sendiri, aku kerja sendiri, insyallah aku kurangkan kesusahan orang lain. maaf semua. takpe, aku hidup sorang pun okayy :) takpe.. blog nih kan ada.. boleh temankan aku bila2 masa jer. pagi2 pun takpee.. dia tak marah aku.. aku pun tak marah dia :)

ohh ye.. aku mintak maaf. boring sikit posting aku malam malam nih, entah . takde mood lah . huu.. habis SPM ingatkan ok lahh.. gembira, tapi same jer :) takpe lah. sorry kepada sesape yang aku menyusahkan selama nih..

"Maka sifat sabar itu adalah sikap yang baik, dan hanya Allah sahajalah tempat meminta pertolongan" (Surah Yusuf:18)

soo.. sabar luqman :) always smile ^_^ tapi kan


Yang paling kita perlukan dalam kehidupan ialah adanya seseorang yang selalu memberi semangat untuk melaksanakan hal-hal yang dapat kita kerjakan. (Davey John Schwartz)

itu yang rasa kehilangan ketika ini. hurm . takpelah, bye.

walaupun orang kata Sabar penghilang penat, tekun pembawa dekat. tetapi aku semakin sabar semakin penat huuu~ =_='