Dec 26, 2011 with 2 Comment(s)
erkk hello guys ? haha aku trasa macam mood aku untuk berblogging dah kembali. untuk pengetahuan anda semua, aku bukan PEMALAS. dan bukan nya dah BERSARA dari merepek dalam blog nih, tapi mcm TERLAMPAU memikirkan prasaan orang lain bila aku menaipkan sesuatu. actually, bnyk post post aku yang aku SAVE AS DRAFT. whaatt ? haha yes ! betol. tak tipuu.. tapi aku pun tak tahu apa kejadah yang aku takutkan . hahaha korang okay kan dgn hasil seni aku nih ? *cehh hasil seni* kalau okayy aku teruss kan xD

okayy seperti yang kau cakap tadi mood dah dtg. tapi kenapakah ? tetibe datang kan ? takde, aku terbaca blog si byha bulak tuh *hahaha sorry byha* aku tgk post dia yang terbaru tuhh.. tertarik pulok dengan gambor2 yang tak tahu nak cakap. korang tgk sendiri lahhh nahh tekan sini http://ohhbyha.blogspot.com okayy ! dah tgk ? haha aku memang suka gambar2 mcm tuh.. dulu laaa tapi bila tgk balik, ehh ? jealous pulak sbb lama dah tak tempek kat blog gambar2 mcm tuh :P nak letak pun karang orang kata aku emo. ceh. haha takde, nanti aku letak, post2 aku jadi pajang leborr.. tau ler kome2 nih PEMALAS ! malas nak skroll bagai kan ? XD dah lah aku menaip tak kira pnjang, main taip je apa yang ada dalam kepala otak nih.

okay now, aku nak cite pasal ape aku tak tahu nih. cedoi tak cedoi. hahaha mana tak nye, tgk jam lah pukul brapa.. 4 pagi ! apakejadah buat time nih nak update blog ? woww mengambil inspirasi pagi ? pale hotakk. HAHA actually, aku tengah nak tunggu IC aku siap. due minggu lagi =.=" erkk ada orang tertanya tanya ker kenapa aku buat IC baru ? sorry, aku bukan pendatang haram or ape ke bendaa.. dompet aku tak ilang, still ada, takda sape nak curi, bukan ada duit pun. bahahaha *ok tipu* :P nak tahu ker nape ngan IC aku ? nak tahu ? aku rasa nak berpuluh kali aku dok cite pasal IC aku tuh xD tapi aku cita lagi lah ehh ? okayy aku tak tahu mcm mana ianya boleh terjadi, tapi yang pasti, IC aku di gigit oleh benda yang tak berhati perut hahaha *melampau* sbb tuh lah dia patah ! nak tgk ? tak caye ? =_=" tgk bawahhh !

ORIGINAL ! :(

haa tuh lahh IC akuu. hahaha ganas tak ganas kan ? :P gila betol. hahaha tapi cantik jugak, tak pernah ada orang amek gambor IC cam gini :P kau adaaa ? haa lepas siap IC tuh nak wat lesen moto and kete :) insyallah. sume jalan lancar.

ohh ye, lupe.. aku dah lama nak post pasal nih..

Zahirah- wehh sorry amek gambor nih :D ini je yg mampu :P

Z ! aku dengar kau dah semakin baik. alhamdulillah, aku ngan kawan2 lain selalu doakan kau. kau dah turun wad kan ? alhamdulillah.. kami cuma mampu berdoa jer untuk kau, aku harap, nanti kau akan pulih macam dulu2.. kami tak mampu merawat kau, cuma Allah yang mampu menyembuhkan kau.. insyallah, kau jangan risau, kuatkan semangat. aku ingat nak gi tgk kau, dah lama aku tak gi lawat kau, seminggu dah kan ? sorryy aku hari tuh tak sehat, nih dah sehat tak tahu nak g ngan sape.. tape, nanti aku dpt pegi, aku jenguk kau ! aku sembang dgn kau. okayy ! senyum macam selalu kau senyum dulu :D

Husna - gambar nih yang paling cantik, and I like it. tuh yang amek hee :)

workeyyhh ! hai una. alhamdulillah, awak dah sembuh.. dah okayy, balik umah dah pun.. tapi tangan tak boleh nak tumbuk orang lagi kan ? haha sabar2.. tunggu dah tak sakit tgn tuh tumbuk ler sape pun. haha tapi kalau boleh jgn lah tumbuk, mati anak orang, dah lah tangan tuh BERBESI . haha iron woman lah kate kan. hehe gurau jer.. awak, saya dah cuba buat apa yang awak nak saya tolong buat kan. haa harii tuu hari2 dtg tgk, dok kat wad tuhh tak jemu2 nengok muke nye. kesian dia sakit ye ? XD hahaha takpe sekarang dah sembuh semuaa okay lah tuh. siap boleh sapu umah dah tuhh. haha rajin betol anak dara sorang nih. takpe lah, harap2 una cepat sembuhh.. sembuh semuanya sekali.. bukak balutan tangan sume tuhh, jahitan sume tuhh okay insyallahh.. :) orang selalu doakan, risau jugak lah eceh. *caring lah sangat* haha ehh aku memang caring dohh. tanya dia tak caya, aku jaga dia kat hospital, korang apa tau ? lalalalala~

okayy lah, rasanya cukup lah stakat tuhh.. harap semua nyaa selamat. :) Z ! kau still kawan aku, aku harap kau ingat aku bila tgk aku nanti k ? and untuk Una, hehe biarlah. dalam mesej nanti gua bg tau xD ok bai~ :P salamulaikum.