Dec 29, 2011 with 0 Comment(s)
aku takde camera DSLR. tpai aku minat amek gambar. haha aku suka amek gambar benda2 yang selain daripada manusia. :P bukan aku nak kata manusia tuh tak boleh menjadi penyeri kepada gambar.. tapi aku lebih menjurus kepada hidupan2 atau benda2 yang lain. *cehh ayat tak leh blah

okayy, entry kali nih tak nak ckp bnyk. nak tempek gambar jer hehe boleh ? alaa kau tanya pun kalau korang kata takleh, aku tetap tempek jugak. :P blog kau biar laa lalalla~


okayy ! gambar gambar di atas semua nya di ambil oleh aku.. guna camera hanafi nikon D3000. aku minat focus2 nih. hahaha nak kene beli lens nih lah nampak nya :P okayy, aku suka gambar2. aku suka benda yang segar kan mata.. apa yang aku rasa sedap mata memandang, itu lah yang aku akan shoot ! haha tapi, lain orang, lain pndangan. aku bukan photographer, aku just budak yang saje2 pegang camera, dan tekan tekan, amek gambar.

ohh, ye, gambar2 tuh ada yang di edit. ada yang tak.. aku pun dha lupe.. sume gambar nih hak milik Hanafi, sbb camera dia. and thanks kepada dia, sbb bg tgn aku nih menggatal dgn camera tu. HAHA okayy itu jer nak cite. k bai :)