Dec 17, 2011 with 0 Comment(s)
hari nih hari dah masuk hari ke 4 una and zahirah masuk hospital.. 4 hari jugaklah aku datang ke hospital, setiap hari aku dtg.. tak pagi , ptg, tak pun dari pagi hingga petang, tak pun dari petang sampai malam. haha *caring gila gua* okay, untung tak dpt kawan mcm aku ? bahahah. ok2, now sekarang nih keadaan zahirah ada peningkatan yang positive. yelah, sekarang dia dah sedar, bukan sedar bukak mata, tapi dia bergerak. tgn kiri dan kaki kiri dia dah bergerak sejak daripada semalam. dia gerak kuat sgt, and kerap kali.. hari nih tgn and kaki kiri dia kene ikat, sbb takut dia terlampau bnyk bergerak kan.. tpi yang aku pelik, bahagian belah kiri jer, bahagian belah kanan tak de lagi. insyallah, dia akan sembuh, same2 kita doa kan..

keadaan una pula pun alhamdulillah, baik.. semalam dia buat operation masuk besi dalam lengan kiri dia yang patah tuh.. dia pesan kat aku suruh aku dtg sebelum dia masuk bilik bedah, tapi tak sempat.. maaf sangat2, tak sempat. sbb kemarin kan jumaat, so aku dtg lah lepas jumaat.. tapi tgk2 dia dah masuk dalam dewa bedah tuh pukul 1 ... aku dtg2 sampai2 kat hospital, tunggu sampai pukul 4.. baru dia kuar.. alhamdulillah takde pape.. dia pun dah ok, sakit sikit2 jer, benda normal lah tuh.. dah takde apa yang nak dirisaukan, insyallah dia akan sembuh mcm biasa, tgn dia kuat macam dulu boleh pukul orang balik . hahaha xD jangan main2, tuu ada besi dalam tgn tuh, kene pukul skali tros orang yang kene pukul tuh pulak kene masuk besi kang. hahaha iron woman lah nih ? xD haha takde2 main2 jer.. td pun dia dok gelak2 sume ngan aku, takde ape dahh tuuu. insyallah :) esok luse maybe boleh balik dah kot ? kan ? takpe2.. ok lah tuhh

esok aku dah start keje. keje apa ? BAWANG ! hahaha bukan buat shampoo bawang, tapi berniaga bawang. entah actually, aku tak tahu apa keje nye. hahaha xD aku main keje je, lumayan jugak lahh.. sekali keje 30 inggit.. kalau dari pagi sampai petang, dapat lah 60. woo.. ok ler tuhh.. 30 inggit sehari :) kau ada ? hahaha kalau nak beli bawang, order kat aku k ? hahaha bawang bawang bawang.. bau bawang aku pas ni. :P hahahaha ok lahh, byebye :D salamualaikum.