Feb 21, 2012 with 0 Comment(s)
haha wehh ! tgk jam pukul brapa ?! 4.30 pagi ! apa kejadah aku buat pagi2 bute ni ? haha takde, aku rasa aku nak berseni. dah lama tangan tak berseni :P so td aku ada idea, nak melukis ada lah gambar sorang awek nih, awek mane ntah, tapi lawa bhaii. yang penting aku suka. opss ok lupekan. haha haa td aku dok tgk2 gambar dia, and aku lukis lah ada satu gambar nih. hehe jap jap sebelum aku tunjuk, nak mintak maaf kat siempunya gambar kerana melukis tanpa kebenaran tuannya. haha sorry eh awok. nanti lukisan nih, saya hadiahkan kepada awok. haha :D okayy jom usyaa still berbisa ke tak tangan aku nih. erkk :P

haa ini gambor asal dia :) cantik bukan ? huewhuew~ meoww haha

haa ! ini lukisan aku. hahaha sorry tak nampak sgt sbb aku lukis tak terang kot ? ke scanner rosak :P clik untuk tumbesaran.

amacam ? haha berbisa lagi tak ? :P dah lama ahh tak melukis. dah kaku keras habis urat di lengan mahupun jari jemari. nanti nak pegi katok dengan hammer bagi lembut balik. =,=" so kalau ada comment2 tentang lukisan aku, comment je laa.. maki hamun pun boleh, no hal bro. chill chill. hahaha

P/s : untung sape dapat aku jadi pakwe, penuh gambor awek dilukisnya karang kan ? ok bai ! hahaha lariii