Feb 12, 2012 with 0 Comment(s)
where's my mood ?


hidup tak seperti yang kita mahukan. betol lah kata orang. kadang2 kita resedar, atau perasan yang seseorang teman yang berada dkt dgn kita berubah secara perlahan lahanmahupun secara mengejut. aku ada satu kisah, seorang teman, dulunya aku sentiasa senyum dgn dia. bnyk benda yang dia buatkan untuk aku sampai aku menganggap takda rang lain yang mampu buat aku gembira seperti mana dia pernah buat aku gembira. tapi semakin lama, saat2 tuh dah berubah.mungkin diri aku ke yang berubah ? atau pun memang betol perasaan aku yang mengatakan dirinya yang berubah? entah lah..

dulu bila dia text dengan aku malam2, and ada kalanya dia tertido, dan ada kalanya aku yang tertido. bila dia tertido, pagi keesokannya dia akan text aku and kata "sorry smlm tinggal text sorg, hehe tertido laa" and aku bgun pagi pun senyum jaa balas text "takpaa dah biasa, hehe" tapi sekarang ? keadaan dah berubah. bnyk kali aku tunggu bila dia nak buat mcm dulu yang pernah dia buat kepada aku ? pagi2 text ucap selamat pagi, goodmorning sume, tapi semuanya dahh hilang :')

dulu jugak dia pernah jd jam loceng aku. tiap2 pagi subuh, dia bgun call aku kejut bgun. "bangun laa, dah subuh ni..bgun eh? semayang pastu tido la balik" huhu i miss that time, with her voice :') but now, its gone. aku perli dia pun dia tak paham yang aku maksudkan supaya dia buat mcm dulu. tapi xpelah, aku pun x suka susah2kan orang. aku pun terkilan jugak, kenapa dia tak paham setiap apa yang aku maksudkan dalam perlian aku tuh? bila aku ckp "dah xde orang dah kejutkan pagi2 subuh sekarang ni kan?" dia akan jawab "sorry lah" thats all. aku ingat lagi dulu dia janji akan kejutkan aku sampai bila2. tapi sekarang? maybe dia tak ingat. ataupun entah lah. I don't understand at all.

dulu dia ada janji, dia akan bgtau segala galanya kepada aku, xakan ada rahsia antara kami, aku pun berjnji mcm tuh jugak tapi sekarang ? dia ada berahsia,sorokkan benda drpd aku, berlakon dgn aku, menipu? yelahh aku mengaku bukan hak aku untuk nak paksa dia bgtau apa semua kepada aku, tapi janji tetap janji kan? but now, why u do like this to me? bila ckp2 td, dia kata dia takda niat pun apa semua.. erm. takda niat ? kalau macam tuh boleh lah aku pegi mengorat pompuan lain semua, pastu bila dia tahu, aku ckp aku takda niat pun nak buat mcm tu kan? entah lah. i really don't understand you my dear. ingat lagi lama, dah lepas setahun lagi erat, tapi sekarang? huhu

takpelah, sy mintak maaf kalau sy ada buat salah dgn awak eh? sy bukan nak salahkan awak 100% tapi sy x paham dengan apa yang awk buat. awak tahu sy jenis mcm ni mcm ni, tapi kenapa buat jugak ? x terpikir dulu ke sebelum buat? xpelah, lepas ni, awak buatlah apa awak nak. kalau awak nak bgtau, sy just dengar. kalau xnak bgtau, sy x akan tanya dah. sy xda hak. sy tau. maaflah. sekarang sy trasa dengan awak. sorry, bye.