Apr 16, 2012 with 7 Comment(s)
memang lama sungguh kan aku tak update. tak jenguk belog nih. baru terasa rindu. sorry ye, busy.. bnyk sgt hal. smpai tak boleh nak jenguk belog langsung. stakat fb tuh boleh lah. :) takpe lah. korang pun bukannya baca sgt blog aku nih. aku taip, then aku sendiri jer yang baca. haha. blog aku tak popular :D sokay sokay.

luqman, apa kau rasa sekarang nih ? racun dalam manisan ?

ye. aku tengah merasai racun dalam kemanisan. huhu. amat perit kan hidup nih. kadang2 kita dah cuba buat yang terbaik, tetapi apa boleh kita katakan, kita hanya berusaha, keputusan bukan terletak di tangan kita kan ? huhu. takpelah. mungkin ini lah yang dinamakan hidup. kene ada tangisan. kene ada gelak tawa.. ada masa masa nya kita perlu merasai kesemuanya untuk menjadikan kita lebih matang di masa akan datang.

sebenarnya, aku tengah menangis. haha lawak kan ? apa lah laki menangis, supo pondey. hehe tapi kan aku dah ckp, dalam hidup kita mesti akan merasai kesemuanya kan ? :) so aku sedang merasai bagaimana rasanya apabila orang yang kita tahta kan dengan mahkota mcm permaisuri dah yang duduk dalam hati, tiba tiba... akan lenyap macam tuh jer. apa lagi yang kita boleh buat kan ? kita sendiri pun tak tahu salah diri kita ke ? atau pun salah siapa. entah lah..

kadang2 kita terasa terkilan jugak kan, slama ni, kita berusaha sedaya upaya untuk membuatkan seseorang itu bahagia, gembira, sanggup korbankan masa untuk dia, sanggup lupakan penat lelah yang terasa dekat diri nih semata mata untuk membantu dia. tapi apakah balasannya ? ini ker ? sayang nye lahh.. sbb tuh kadang2 kita ada dengar, manusia takkan bersukur atas benda yang terbaik yang ada didepan matanya, tapi akan menyedari betapa kita memerlukan benda itu selepas benda itu dah takde.

aku suka dengar lagu nirwana band - sudah cukup sudah tuh. memang kena atas batang hidung aku sekarang nih. haha. walaupun hidung tak mancung kan ? :)

Inikah caramu membalas cintaku
Kau nodai cinta yang ku beri
Inikah caramu membalas sayangku
Kau lukai sayangku untukmu

Teganya kau menari diatas tangisanku
Kau permainkanku sesuka hatimu

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada hati gelisa
Cintaku kau balas dengan dusta

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada batin tersiksa
Lebih baik ku pergi saja

Tlah berulangkali kucoba mengalah
ternyata sabarku tak berarti untukmu

*sama tak lagu dengan blog aku ni ? hehe :)

dah lah. aku daripada balik kerja pukul 10 td, smpai sekarang dah subuh, aku memang tak tido2. mata pun dah merah.. bengkak.. takpelah, biarlah jd tanda untuk malam nih.

speechless. bye :')