Apr 17, 2012 with 0 Comment(s)
dalam dunia nih, antara salah satu benda yang aku lemah bila aku buat perempuan menangis ==" walaupun bukan salah aku, dan aku tak buat pun, tapi tangisan tuh membabitkan aku, aku trasa bersalah. kesian. tak smpai hati. dan seangkatan dengannya lah kan. susah wehh. namanya pun perempuan kan ? empangan dia made in china kot. tak tahan lama. pakai konkrit kita semula. bahahaha sorry ye perempuan, gurau ajee :)

bukan perempuan je yang boleh menangis kan ? lelaki pun sama. pernah tak anda melihat lelaki menangis dan kemudian perempuan pula menangis ? due due menangis ? hahaha. weh meh aku nak bg tau, ingat senang ka nak tgk laki menangis ? menagih memang lah senang tgk, berlambak2.. tapi menangis susah aku rasa tambah2 kalau menangis sebab perempuan. haha plik ==" tak malu ke weh ? eeeww hahaha. jahat aku nih. *padahal diri sendiri pun sama*

okayy. lelaki menangis sbb perempuan ? wth ? haha. sebab apa ? maybe perempuan tuh buat benda bukan2 dekat blakang dia.. maybe perempuan tuh buatkan dia terasa tawar hati, sia2 dia mencintai perempuan tuh tapi apa yang dia dpt hanyalah kesakitan. tak. aku just nak berkongsi lah kan.. memang payah bila lelaki tuh dah setia bagai, and then perempuan pulak pada awalnya memang okayy sume, tapi bila lama2 lain mcm pulak.. pastu dpt tau benda yang menyakitkan hati dia.. dia bersabar sume.. tapi jadi lagi, sabar lagi. last2 penat lah brader nak sabar2. laki pun ada gak hati.. haha jgn ingat kami muka brutal, hati keras ==" tapi sekarang sume mat mat jambu air. hahaha okay2 sorry :P

dah tuh mula lah gadoh2 sume kan ? haha cer relex. tgk aku. alhamdulillah, kalau sabar, tak akan ada benda yang tak diingini berlaku. aku sabar. dulu aku panas baran, tapi ada orang mintak supaya aku kawal benda tuh, buang jauh2.. dah hasil nya ? aku boleh buat. aku ckp okayy jer. bincang sume okayy. kalau nak nangis, nangis jer xD sebenarnya kan, air mata lelaki nih jatuh boleh mencerminkan keikhlasan dia tauu. haaa ni rahsianya. bukti kita benar2 tuhh penting :) dan bila ditambahnya lagi dgn tgk pompuan keluar air mata menangis2, lagi lerr prasaan marah tuh terus blahh entah kemana. tetibe "takpelah, lupekan je" haha plik ? tapi itu lah realiti nyaa bro bro, sis sis skalian. hehe.

okay la aku rasa cukup lah stakat tuh.
P/S : untuk entry yang sebelum nih, iaitu semalam, ini sambungan nya kalau anda faham. lalala k bai :)