Apr 29, 2012 with 0 Comment(s)
Assalamualaikum :) setelah sekian lama meninggalkan blog, aku dtg balik. sekarang pukul 3.06 A.M. dan hangin apa ntah dtg rasa nak update blog. haha hangin kentut berdarah ? ohh no. okayy insyallah, kalau ada rezeki, next week aku akan pegi ke melaka. untuk ? haa rahsia. haha sebenarnya, aku dpt dah jawapan daripada UNITEN && MMU. aku hari tuh apply untuk foundation diorg. untuk uniten, aku dpt foundation in course computer science. lepas habis foundation ni, aku akan follow up smbung degree dalam engineering computer lahh. but, i think...taknok pegi :P haha penat2 mintak, tak nak pegi pulak ye ? bukan taknak pegi sbb saje2.. aku kan ada mintak MMU.. MALAYSIA MUTLIMEDIA UNIVERSITY. aku apply foundation course IT information technology. andd yang nih pun rezeki aku, aku dpt. hehe. so aku rasa aku akan pergi MMU ni, dekat melaka. woww bandar bersejarah bebeh xD dan aku akan meninggalkan sejarah hidup aku di sini iaitu ipoh, perak :') hehe.

sebenarnya, agak sukar kan nak tinggalkan sesuatu tempat yg dah sebati dgn diri kita. lagi susah kalau ada something yang memberatkan kita untuk meninggalkan tempat tuh. something yang memberatkan apakah ? ialah, mak bapak kita, adik bradik, kawan2.. dan si dia.. huh~ aku bnyk fikir, nnti kalau aku pergi, macam mana dia ? okay ke dia ? nnti balik keje, sape nak hantar dia ? erghhh =.=" kenapaa !!?? demm. haha kalau boleh aku nak sumbat dia dlm beg, then buat dunno jer. lalala~ tapi kita kene ingat kan, setiap pertemuan ada perpisahan. jangan ditangisi akan perpisahan, tangisilah akan pertemuan. kerana tanpa pertemuan, tiada perpisahan. huhu~ bersastera pulak aku ni. lama dah tak bersastera kat blog. nyeheh~ actually, dia pun serba salah nak bg aku pegi. yelah, tak penah pun pisah jauh2 gini. haha kalau pisah pun, sehari due jer, then dpt tgk muka balik. walaupun muka ku macam bontot ayam, tetapi muka ni lah yang boleh buat dia gelak, menangis, marah bagai tauu haaa. jgn memain. berkuasa bontot ayam ni. xD okayy merepek.

dia pun paham, aku pegi bukan buat apa.. just belajar, untuk diri aku, untuk keluarga aku, dan insyallah, kalau ada jodoh, untuk dia jugak nnti. aku tak kesah apa yang orang lain ckp. haha for example, POYO AHH MAMAT NI ! demm you. suke hati aku ahh blog aku bebeh. haha memang susah nak tinggalkan kau kat sini weh, takde aku, sape nak jago kau ? sape nak membebel kat kau dah ha ? haha then, aku dah tak boleh nak tgk muka kau yang garang tuh. meow meow gitu. xD nak mencakor gayanye. :) aku dah tak boleh nak tgk muka kau time kau senyum. aku mesti rindu kau. =.=" kenapalahh haih. jom ahh masuk menyorok dalam beg aku wehh. takde, aku tak kira muat tak muat aku nak sumbat jugak kau ! nak bawak skali sobsob T_T pecah beg kau ganti okay ? hahaha.

ermm pape pun, blajar tetap belajar. aku pegi sana takde nak cari pompuan lain. haha aku pegi sana just cuci mata tuh ada lah kot, melihat keindahan ciptaan tuhan kan itu baik ? hahaha takde takde memain je. hehe jangan marah ehh ? hee ^_^ okayy study ! study ! and study ! for future bebeh. aku harap kau akan ingat sgala bebelan aku dekat kau. nnti hari terakhir kau kat sini, aku akan list kan bebelan aku dekat kau okay NHCO ? hehe byee. salamualaikum <3