Oct 18, 2012 with 0 Comment(s)
woahh. salamualaikum. lama tak hupdate dah berhabuk sikit. takpe nak amek vacuum pasni.

ehem. erm.terlebih dahulu saya ingin mengucapkan berbanyak banyak maaf ampun dari hujung rambut smpai lah hujung anak kuku kaki (kenapa ayat macam nak buat surat rasmi?) ok aku serius. aku nak mintak maaf kepada kau. bukan lembu (cow) tapi kau menunjukkan kepada seseorang, kata ganti nama diri, iaitu kau. kenapa aku mintak maaf ? ok cerita dia macam ni.

dia : ptg esok keluar nak ?
aku : okay. ^_^

and then smpai keesokan harinya iaitu ptg smlm.

dia : miss call 4, text 5
aku : *tidur* krongghhh~~

and then pukul 4 lebih aku bgun, tgk phone. alamak ! aduhh habis laa..

aku : call dia.. tak boleh. *phone tutup*
dia : *menyepi sbb marah dan merajuk*
aku : text text dan text. kol. tapi tak boleh jugak.
dia : still menyepi sbb phone tutup.

malam tuh.. aku try text lagi.. then..

aku : cxcxcx ? *panggilan*
dia : yea ?
aku : erm maafkan xzxzxz ? ermm xzxzxz mintak maaf :(
dia : mintak maaf ? erm untuk apa ?
aku : erm, xzxzxz tau cxcxcx marahkan xzxzxz. zxzxz tak sengaja. xzxzxz nak keluar dgn cxcxcx. zxzxz mintak maaf lah cxcxcxcxcx... T_T please , forgive me .
dia : cxcxcx bukan apa, td kelam kabut balek. mndi, smayang andata adk sume. pastu siap2, tunggu xzxzx tak balas2 jugak. dari pukul 2 lebih  tunggu reply text, tak jgk. kol pun tak angkat. cxcxcx harap dapat jumpa zxzxz hari ni, tapi tak jugak. btol lah mmg takda rezeki nak jumpa..

and aku macam ahhh T_T mcm mana ni haih.. tak sengajaa.. sobsob.

dengan ini, dengan rasminya secara terbukak saya yang bernama Muhammad Luqman B. Zulkifli ingin memohon maaf atas kekhilafan saya itu. dan saya harap benda ini takkan berulang lagi :P haha
tak wehh serius.. sorry lah.. bukan sengaja nak buat mcm tuu. hurmm. sobsob. takpe lah, ada rezeki nnti jumpa lah eh ? hari ni harap2 lah jadi insyallah :)