Feb 7, 2013 with 0 Comment(s)
7.2.2013

apa yang ada dengan tarikh ni ? :) tarikh yang bermakna. dulu, sekarang dan selamanya.ehh sebelum tuh.. Asslamualaikum. lupe lupe excited sangat nak cerita pasal tarikh tuu xD fuuuhh fuhh *tiup habuk* behergg behergg *batuk* ni apa kes ni sarang lelabah pun ada dalam blog aku ni ? naseb taik taik cicak takda.. kalau tak aku amek pistol manik tuh. haha

okay back to the story, apa ada dengan tarikh 7 haribulan 2 ? yupp tarikh nih memberikan aku kegembiraan cehh *ini semua poyooo* haha pada tarikh ni lah aku menyakan kepada dia, masa tuh dgn menggunakan panggilan aku lagi, aku tanya..

*imbas kembali*

Aku : kenapa kol ptg td..
Dia :
sje nak sembang.. lame ta dgr suare..

Aku : aku tak boleh sembang dlm npon.nnti tangan aku berpeluh..jantung aku berdegup kencang..

Dia : bia btol ? xkan smbang nan aku pown nervous?

Aku : a'ah.. org yang tergolong dalam kategori makwe lah yang buad kan aku nervous tak leh nak sembang.
Dia : plik aku, ckp jela bkan kene face to face pon..

Aku : mmg tak boleh.. penyakit mmg macam tuh.. nih pown jantung tgh berdegup laju..
Dia : takkan msg ngan aku pown jntung kau dgup laju jugak ?

Aku : haha..jgn bg tau rahsia nih kat org lain..
Dia : kalau aku kol kau, kau nak ckp ngan aku ke tak ?

Aku : aku akan jawab, tapi mungkin takde suara lah..mungkin sbb nih lah aku takde makwe
Dia : nnti aku nak try kacau kau lah. aku rasa tak lah, kau tade makwe sbb MEMILIH sgt kowt.
Aku : kalau aku kata yang aku dah jumpa macam mana?
Dia : da jumpa ? sape ?

Aku : kau .
Dia : aku?

Aku : a'ah..eh tak kan kau tak prasan yg ayat yang aku kata aku nervous kalau sembang dgn org2 yg dalam kategori makwe ?
Dia : aku ada prasan td, tp buad tak tau jela. urm knp aku??

Aku : rasa tak cukup oxygen lah..
Dia : nnti aku g cari bantuan towk kau. hehe asal kau ta jwb soalan td ?

Aku : ntah, tiap kali aku msj ngan kau msti aku senyum tersengih sorg2 jer..
Dia : mungkin haha. ak ingt aku je yang senyum sorg2 time msj ko rupenye kau pn samejugak. aku tak nafikan aku mmg happy stiap kali msj kau n aku pn tak tau sbb ape. lg pn kte kan da lme kenal. ntah, aku pon tak tahu

Aku : sorry sbb aku TERbrani ckp bende tu .
Dia : tape aku phm. aku cume na ucp tahniah sbb kau da brani. hehe

Aku : kau tak marah ker ?
Dia : kenapa aku perlu marah ? kau tak buad sala pon.

Aku : ye lah aku ckp aku suke kau, tetibe jer.. kowt2 kau marah..
Dia : tade la. tu hak kau kan, tade sape bole halang kau nak suke or benci sape. tade keje aku nak marah kau, karang merajuk lagi ta pasal2 kene pujuk. hehe

Aku : emm can i ask u something?
Dia : what do you want to ask ?

Aku : do u like me ?
Dia : yes, i do

Aku : u like me as a friend or...
Dia : or what ?

Aku : more than that ?
Dia : maybe more than that.

Aku : more than what ?
Dia : urm, oke. i like you more than a friend.
Aku : i like you, u also like me.. i want u to be more than a friend to me..
Dia : urm, can u juz straight to the point ?

Aku : do u want to be my sgf ?
Dia : aku nak pengsan kejap boleh?

Aku : alah jawab lah dulu yes or no, lepas tuh kau nak pengsan lame pon boleh..
Dia : aku confused dgn kputusan aku.

Aku : ermm takpe lahh..just forget about it. ko bile nak tdo ?
Dia : hurm, aku tana tdo lagi. kalu ko na tdo, tdo lah dulu. aku tak pakse.

Aku : oh, aku tak nak tdo lagi. ermm sorry ?
Dia : takpe.

Aku : ermm kau lupekan je lah bende td tuh.. aku merepek merapu jer tuh..
Dia : kalau aku tana lupekan semua tuh, kau na buad apa ?

Aku : takde lah, aku tak nak d sbbkan bende nih hubungan kita sebagai kawan hilang.. kau kawan terbaik aku..kita dah lama kenal.. aku tak nak bende2 cam ni blaku.
Dia : ouh, oke. aku pun tana smua tu jd. kte dah kenal lame, semua msalah aku kau tahu, ble aku hapy or sedih kau slalu ada untuk aku.. aku pun tana kau pgi mcm tu je. aku PERLUKAN KAU dlm hidup aku. klu kte mmg di takdirkan b'same kau ta plu risau, suatu hari nnti bnda tuh akan jd jgak, cume lambat atau cpt

Aku : ohh..
Dia : hurm, are u angry wif me ?

Aku : ehh takde lah, mana ada. buad apa nak marah adoi. nnti marah2 cpt tua :D
Dia : hehe ada2 je lah kau nih.
  
ini peristiwa dimana aku meluahkan perasaan xD tapi ini bukan lagi peristiwa dimana aku melamar secara official xD

aku sebenarnya lamar dia dgn menyatakan "kau nak tak jadi pasangan aku ? untuk kontrak selama 30 hari ? or bersamaan sebulan ?" hahah hebat kan aku ? xD  aku telah melamar seorang kawan aku. kawan ? ya memang kawan. haha. aku melamar N H C O pada pukul 3 pagi kalau tak silap pada 7.2.2011 tarikh permulaan dan jika mengikut kontrak, tarikh tamat ialah 9.3.2011. genap 30 hari iaitu sebulan. aku melamar dia bukan dengan cara begitu romantik. haha mungkin bunyi nya agak ganas, dan menyeramkan dan terlihat seperti tidak serius, tetapi itu lah cara aku. tidak salahkan ? dan dia menerima lamaran aku. aku menjelaskan semua syarat2 dan apa yang aku hendakkan melalui benda gila ni. aku hanya lah ingin mengenali diri PEREMPUAN . mungkin dengan cara ini aku boleh mngenali sifat2 kebanyakkan perempuan ? maybe. but the important is, my objective is to make sure that I really2 understand how a girl feeling. FEELING ! thats so important in a relationship. mengenali nya akan mendapatkan yang terbaik dalam sesuatu perhubungan. walaupun perhubungan itu tidak di rancang .

sejak semalam, aku dan dia sudah menjadi sepasang kekasih. kekasih ? ohh not kekasih but yaa i don't know. haha aku mendapat inspirasi untuk membuad sebegini bila aku membaca blog rakan aku jugak. dia membuad perkara sebegini untuk mengenali org sekeliling dia. dan dengan tidak sengaja, dia dengan perempuan yang dilamarnya dahulu itu menjadi pasangan yang betol betol pasangan. hari ini, iaitu 7 february ialah tarikh ulang tahun yang kedua bagi mereka. sudah dua tahun. boleh bertahan . aku jugak ingin mengetahui apa rahsia di sebalik perhubungan yang berkekalan ini. mungkin disebabkan cara 'otai' yang tidak mementingkan ke'jiwang'an ? atau ada sebab lain.

but now, 2013 youu. haha dua tahun bohh. so kami amek tarikh 7.2 tuh sebagai perasmian nya xD masih kekal. haihh bila lah nak kawen. cepat2 kawen kan bgus. bukan gatal. bukan nafsu. tapi demi kebaikkan bersama kan ? :) orang kata kalau kawen awal, kawen cpt, itu lah yang terbaik :D apa apa pun, happy anniversary :) i hope we're mean to be together now, after, and forever. mintak2 lah dia jodohku. :)