Jun 8, 2010 with 0 Comment(s)
batuk, sabar, ujian tuhan. ouh, gud morning :) asalamualaikum kepade semua blogger blogger. eh, ari nieh tak jd kowt balik kampung, mungkin di tunda esok insyallah. HAHA tak tahu kenape, aku hanye mengikut jee, lain lah kalo aku yg bawak kete meh meh kunci, dlm mase 2 jam jer sampai. sampai jelapang HAHA xDD ehh, smlm lewat aku tdo, tepat pukol 1 aku tdo. ntah kenape, ari nieh bgun pagi ni, trase tade mood. tak boleh nak senyum haih. xde mood ? ouh lebey kurg. tp kenape yea ? sesuatu perkara yg trjd msty ade sbb nye *ayt blaja di sekolah* ngee. ape sbb nye skali pown, aku tak kesah. yg penting aku bgun dari tdo pgi nieh ;) pnjang lagi umor. alhamdulillah.

nieh x mndi lagi nieh, haish mls betol nak keluar bilik. aaaaa lapa pown ade, ape kate mkn dulu bawu pegy mndi ? HAHA pastu pegy guling guling ats katil bcer buku, tgk tgk tdo balek. HAHA bgus betol lah. ahh, kalo lapa hapa pown x leh buad keje, tp kalo dah kenyang x boleh buad keje jugak, sbb trase mls semacm berat jee. nafsu bhaii. HAHA nafsu mkn haih, kang tak makan bile lah aku nak jd gemok seket ? kepeng jer skung nieh tak naek naek. tuh yg menyebab kan susah nak beli seluar jeans ape sume tuh, pinggang rampin, tp tinggi tuu diiaaa HAHA susah susah, nnty nak kene tempah lah ;DD baru pdan. miahaha tgk pagi pagi dah merapu, ape nak buad dah naseb bdn, sian belogg nieh. HAHA blog, kau dah mkn belog ? kalo tak makan lagi, jum lah mkn skali, jum jum kau tinggal kan jer diorg sume yg tgh bacer tuh. HAHA jummmm..