Jun 7, 2010 with 0 Comment(s)
kenape ? bnyk dose ke ? mungkin. HAHA eh betol lahh, manusia lah kan :P tp mlm nieh aku rase agak memborinkan lahh. esok maybe balik klantan, tp pg esok abah ade kelas tambahan kat skulah, bukan dye masuk kelas tambahan, dye yg mengajar kelas tambahan tuh. HAHA haish, balik tgh tgh hari kowt, tdo lahh aku dalam kete tuh HAHA. x pown sambung bacer buku tuh. dah jd hobby pulak. tape ilmu dunia akhirat ;) tp aku penah dulu skali bace novel yg kaklong lahh bg pinjam sampai nak muntah aku. pening pening dlm kereta HAHA giler ahh saket otak bacer dlm kete grr.

aku sebena nyer, engat nak story bende lain, tapi dah x engat ape bende. td mase mandi engat. HAHAHA dah kuar bilik air udahh x engat. nnty lah kalo aku engat aku cite lain. miahaha, ouh yaa engat nak g layer rambut lah esok, dgn paan, abah dah perli perli aku dah smlm. haduhh dye ckp buad pegy kedai potong no.2 baru tahu. HAHA mampus lari sume peminat tgk rambot botak HAHA tade lah, kidding. so esok pagi engat nak pegy layer dulu lahh. ngee~ kasi tajam sket baru cicak tak0t nak duduk ats syiling umh, risau tercucuk rambot tajam. mati putus ekor tros jalan terkedek kedek HAHA dulu penah kawan aku maen maen dgn cicak, iyeee dye kejar nyer cicak tuh sampai dye putus kan ekaor, pastu amek ekot tuh usik budak budak pompuan, jgn kate kan pompuan aku sendiri pown geli. yak ! dgn lendir nyer dkt bekas putus tuhh eii, pengalaman hidup lah aku campak jauh jauh x termasuk dlm memory terindah HAAHA. ok lah, engat na g layan ms jap ;) daaa, salamualaikum.