Jun 8, 2010 with 0 Comment(s)
sembang ari nieh nak balik, tp tak balek balek lagi. HAHA barang dah siap pack sume dah, abh suro simpan sume standby, tak tahu bile mase nak balik. HAHA balik mne ? ler kat mner lagi lah kampung yg aku ade, klate lahh. sek mung tok tahu kecek klate, dok diye! HAHA nak terjemah ? ouh, jap jap, maksud nye, korg sume tak tahu ckp klantan, so dok diam2 ! HAHA haih, tgk tgk mlm nieh gerak, bukan betol pown. HAHA aku tape no hal, main ikot je, masuk kete keje aku tdo je lah, tak pown usha jalan. miahaha. syok ouh usha jalan, berkembang otak =___="

ouh btw, kalo aku balek dah ta dpt lah nak update belogg nieh selama seminggu, so kosong lah belogg nieh. sian kau belogg kene tinggal sorg sorg, ker nak ikot ? boleh meh meh sini ala syg syg. HAHAHA dush! kau duduk sini diam diam, jge kowt2 ade org ceroboh belogg aku nieh tahu ? nnty bg tau aku. HAHHA erk same nak ik0t aku nieh ? ruangan kosong masih ada, dlm bonet. mau ? yg kecik kecik dan pendek pendek je lah yg boleh, yg besa besa pnjang pnjang, sory to say ;) bukan tanak bawak, tp risau kereta jalan kura kura ats lebuh raye. HAHA grr pape pown, doa kan aku slmat sampai, byee salamualaikum ;))