Jun 3, 2010 with 0 Comment(s)
grr~ penat gile dari petang td mengedit edit profile myspace tuhh, bnyk yg aku try tp sumer nye tak masuk dgn minat akuh, buad letih jea, last last tukar mcm yg asal xD yg putihh tuh. mcm lawa je, simple simple p0wn, ada gaya. HAHA bak kate prof. luqman "nak howt x semestinye bukak aurat" ape kene mngene dgn aurat pulak nie ? HAHA tade lah maksod nyer, nak nmpk menarik, tak semesti nye hebad or menyerlah ker ape ker, wane puteh dan sedikit tompok tompom hitam dah boleh jd menarik dahh xD eh aku tgh membebel pasal myspace nieh tahu ? bukan lain. haih, sorry sape sape ade trase *falsafah* tuh wakaka. bukan nak mengata tp hakikat sebenar lumrah dunia dan manusia ;)) sape setuju ? angkat lah hidong. ehh jgn jgn, nnty jd bende lain ahaha xD krongh krongh haih, buhsan betol malam nie kan ? sape setuju lagi ? angkat lidah.

aku pun ta tahuu knape. huh adakah kerana esok sudah tidak perlu dirisaukan mengenai peperiksaan ? *ayt skema* ouh mungkin laa, sbb tuh aku x pegang buku mlm nieh, muahaha. eh aku penat jugak edit belogg nie. tgk ape yg lain ? teke cpat aku bg hadiah. seutas tali rapia yg berukuran 10cm pnjang. mahaha ler, buad ape nak panjang2 ? dpt ikat kat tengkuk buad rantai dah lah, org dah bagi kire ok lah tuh. bnyk pulak songeh nye, sepak karang, menanges anak org. ahaha, ehh trase td ade terbacer belogg seseorg lah, HAHA dye nak mintak tolong sesuatu kan kan ? erm sebelom tuh, ape ganjaran nyer ? kalo xde ganjaran buad cincai cincai je, kalo ade ganjaran tuhh, ehem ehem lawa lawa buad nye xDD *terang terang nmpk x ikhlas* ahaha bukan slalu kan kan ? :P aha tp pape p0wn, SAYA PALING BENCI MYSPACE 2.0 punye PROFILE! susah nak letak coding coding sume, entah hape je haish, aku sepak jugak tom tuh, HAHA dah lah kalo sape profile dye daripada 1.0 tukar kepade 2.0 x bleh nak tukar kepade 1.0 balek, hampas kelapa parut betol . naseb bek aku x buad muahah xD sian kepade kawan kawan aku tuhh, saba saba ujiann. muahaha meoww byee~~