Feb 17, 2011 with 0 Comment(s)

weehhh takutt.. simptom ketakutan aku, first sakit perut, second rasa nak ber*k =='' grr gila lahh aku memang tak boleh duduk depan orang ramai2 n then orang tumpukan perhatian terhadap aku. ohh pless ! don't focus your eyes on me. ehh ? betol ker ? hahaha aku bengap sikit nak speaking over the top nih. haha

ok2, bercakap pasal lakonan nih. macam mana ehh ? esok. aduhhh aku dah lah jadi HERO. cehh HEROOOO ~ BANGGA LAH TUUU ??? ahaha tak lah, aku tak RETI nak berlakon T_____T sob sob. tolong lah hati, jangan engkau berdegup kencang. ohh tangan, jangan lah engkau bergetar dan berpeluhh. ohh perut, jangan lahh kau sakit.. ohhh minda, jangan lah dikau terlupa dialog.. dan ohh peti suara.. jangan lah dikau hilang suara ketika aku hendak bercakap.

tolonglah wahai sahabat ku sekalian.

ahhh dialog lagi nak hafal, lyrics lagi mau hafal. macam teater musical pulak dahh ? haha bantai jaa lahh man. asalkan depa ENJOY. enjoy ? thats the point. aku dah lah kene melamar dhiva pulak esok. hahaha bantaii !!! mampuihhh pegiiii ~~ tak apa lah luqman. sabar. 30 minit ja. fuhhhh...