Feb 18, 2011 with 2 Comment(s)
holla :D

baca dak entry aku semalam ? kan semalam aku cerita pasai berlakon, so pagi tadi aku berlakon lah di assembly depan budak2 cedoi. hahaha serius, aku berjaya mengelakkan parkinson daripada menyelubungi diri ku. muahah.. bak kata abah aku, "buat gila je" dia kata masa dia kat maktab dulu pun dia kene blakon. dia buat gila lah, baru tak takut. hahaha so aku buat lah td.. naseb lah tak lupa dialog. cuma mic jer rosak sikit td. macam tett..

apa apa pun, alhamdulillah. aku dah lepas. semua orang gelak.. dan enjoy. itu yang penting. haha ada orang jeles tak masa aku melamar dhiva td ? ada tak ? ada tak ? HAHA ok itu hanya LAKONAN semata mata, tiada kene mngene dengan yang hidup atau yang meninggal dunia. gila kau tak akan aku nak pegi melamar orang bukan Islam ==" bak kata farah, "habis lah kau, kene tukar agama" ok, kenyataan sebegitu ada unsur unsur kebengongan HAHAHA. gila lah kau farah ==" sama jer dengan nabil adoihh =="

aku sebenarnya tgh letih nih, tido banyak sangat barangkali. perut pun tengah berbunyi nih. lapo punya pasal. teringin menggemokkan diri. bahaha, nak gemok kene kawen. bukan aku kata, orang lain yang kata. HAHAHA no comment ;P *aku tak gatai lagi. hahaha

dah lupe kan pasal tuh. ESOK AKU SEKOLAH. tettt~ mari mengeja dengan saya..

M
.
.
A
.
.
L
.
.
A
.
.
S