Feb 9, 2011 with 0 Comment(s)
esok 10 haribulan 2 tahun 2011 ! YAAAA ! teke2 apa dia ? haha takpe lah tak yah main teka2. okayy esok hari jadi una. HAHA dah tua dah kau una, umoq 17 dahh, aku still muda 16 :D *bangga

okay ! so aku dah jnji ngan dia mau kasi hadiah. haha memang aku tak reti bab2 beli hadiah nih, memang aku cakap terus terang aku noob dan bengap dalam hadiah hadiah nih. dan aku tak tahu apa benda aku nak bagi kat dia. so smlm kan aku ada cerita aku pegi vroom vrrooomm naik moto ngan nabil pegi beli hadiah. aku ajak dia sebab dia tahu dan fasih jugak lah bab bab bagi hadiah untuk pompuan nih . dan aku pwon dgn otak bengap nya duduk tertanya tanya dengan dia, apa benda yang nak di beli ? apa benda yang makcik una tuh suka ? huh ? =="

dah penat penat pikir. aku pown bntai lah beli apa yang aku rasa kalau aku jadi pompuan aku akan katakan benda itu COMEL. whattt ? COMELL ? wtfissshhhh ! hahaha sejak bila perkatan COMEL ada dalam kamus hidup aku ? hahaha ok tak nak lari tajuk. so aku beli lahh 2 benda. actually 3 kalau termasuk dengan kotak hadiah tuuu.

nak tgk ? haha nah nah tgk ini lah barang2 nya.. *sorry kalau gambar tak jelas, low quality =.="

inilah kotak hadiah yang aku pilih.. dan dalam tuh ada 2 benda..

ye yeee ! ini lah barang nyerr. HAHA teddy bear :) nyot nyot~

ini apa benda ntah panggil. aku tak tahu. HAHA tapi boleh di letak atas meja macam frame.

hah ? amacam ? HAHA kalau aku bgi kat korg, korg terima tak ? baik terima ! kalau tak aku campak semua tuh kat muka kauuu! haha ok2 ada lagi nih. ehem.. kan dalam dompet macam dompet isi phone tuh kan, ada lagi benda dalam tuu. bukan aku bgi hadiah phone dan letak dalam tuu, tapi aku letak satu ucapan. benda tuu aku lipat, gunting kecik ja.. untuk di letak dalam dompet tuu.. :D nak tgk ? meh meh usha ker bawah~

hah ! ini sebelum bukak lipatan kertas. kira macam muka depan lahh. okayy BURUK !
.
.
.
.
.

dan selepas membuka lipatan kertas tersebut jadi lah sebegini..
.
.
.
.

HAHAHA !! macam perempuan aku buad =="

ok semua ! perhatian ! semua yang ada dalam nih ialah benda PERTAMA KALI aku buad SEUMUR hidup aku. haha MACAM HAPRAK. GELI PULAK AKU TGK BENDA ALAHHH NIH ! haishh ! tapi tak pa lahh, HAHAHAHAHAHA !! setahun skali ja bro. okayy sesape yang nak muntah, cepat2 tekan pangkah ! tutup trus ok ? sebenarnya ada lagi dua benda aku tak letak, satu lagi lukisan. huh ? bukan lukisan semalam tuuu. aku dah buad lain :) dan mintak pendapat kawan2 aku, depa kata okayy jer. cuma tak serupa 100% lahh.. tapi tak pa lahh. hahaha dan dan ! ada gambar dia yang aku edit dan aku print, waa cun kowt ? weeee wiiitt ~! haha hai nak berkenalan boleh ? HAHAHA XD kidding ! okayy. aku rasa cukup lah untuk itu.

mengira detik, lagi 3 jam ! :)