Feb 10, 2011 with 0 Comment(s)
Selamat hari jadi ! hope kau suka hadiah aku tuhh. kalau tak suka pun, aku harap kau tak buang.. kau boleh letak hadiah tuh hujung dinding atau tempat yang kau tak boleh nmpk.. sorry kalau tak suka. memang aku tak reti nak beli hadiah hadiah ni, inilah 1st time aku beli sendiri hadiah yang aku nak bagi kat org . so, itu jerlah kowt ? HAPPY BIRTHDAY again :)

ok. lupa kan mengenai harijadi .

aku rasa macam tak brapa nak , macam mana ehh nak cakap ? okayy. susah jugak aku nak membentuk kata2 untuk menggambarkan perasaan nih. haih, =.=" macam nih lah senang kata, aku senyum, tapi tak suka. erkk paham tak ? adoii susah lah mau cakap. ermm nak kata tak ada mood, tak jugak, nak kata mood penuh, tak jugak.. macam half half lah kira nya.. kenapa ye ? trasa PEDIH sedikit.

balik dari skulah tadi pon adik aku datang nak main2 jer dgn aku, tapi aku pegi marah marah dia. ==" heh ! bengong ! pegi lepaskan kemarahan dekat org lain . adik kau jadi mangsa. sorry lah muqri, tak de mood mau gurau. pegi jauh2 takut karang lain pulak jadi .

kenapa kenapa dan kenapa !? kenapa jadi macam nih ? arrghhh ! apa lagi yang aku tak puas hati lagi nih hah ? aku tak pasti apa yang jadi kat skulah tadi. mungkin ada sesuatu yang aku tak prasan tapi dia dalam diam diam effect hati aku ? =="

takpee lahh.. bye.
mood : tak terkata, tak boleh nak kata, dan tak tahu apa apa T_T
emotional sudah kembali ? (KAU JANTAN KER BETINA WAHAI LUQMAN !)

Hidup tidak boleh berpandukan perasaan hati yg kadangkala boleh menjahanamkan diri sendiri. Perkara utama harus kita fikirkan ialah menerima sesuatu atau membuat sesuatu dgn baik berlandaskan kenyataan.

Kata-kata itu sebenarnya tidak mempunyai makna untuk menjelaskan perasaan.