Feb 23, 2011 with 4 Comment(s)
yahh ! aku nak taip pasal ada MANUSIA nih.. manusia ka ? maybe kowt. takde lahh, semalam ada lahh manusia call aku.. pastu aku angkat, dia dok diam tak dan 5 saat, dia tekan butang merah dekat keypad dia. aku cakap "hello, sape nih ?" pastu dia letak phone. ceh ! pastu aku msj dia, nih sapa ? dia tanya aku balik, ini abang luqman ker ? aku balas lah, hah yee, nih sapa ? awat panggil abang ? form brapa nih ? dia balas dia form 3. tapi dia tak bgi tahu lagi dia sapa.. sampai 5 kali aku tanya baru dia bg tau.. dia kata nama dia Aina Huda. huh ? sorry aku tak kenal.. pastu dia kata dia dapat no. telepon aku nih dekat tandas pompuan. WTF? gila ? nampak sangat menipu ! aku tanya member2 pompuan aku masa dalam kelas kat skulah td depa kata mana ada ==" pastu aku tanya lah ada sapa2 kenal aina huda ker ? semua kata tak kenal..


untuk memastikan benda nih, aku mintak saiful buku list nama tingkatan 3. HAHA ko ingat aku tak boleh cari ker ? hah ? aku check check lahh.. harammm mana ada nama Aina Huda. ceyt ! kau siapa wahai manusia ? aku tindik hidung kau dengan cop mohor di raja baru tauu. ngok lahh mana lahh budak2 nih dapat no. aku. grrr kadang2 aku rasa orang yang main sembunyikan diri nih macam orang tak berakal. sebab apa ? sebabnya MENYUSAHKAN ORANG ! kalau tak layan karang kowt2 ada member yang baru tukar no. ataupun ada hal yang penting.. kalau layan karang ada manusia durjana yang suka menyusahkan hidup orang. ceh ! nyah kau dari nset aku. HAHAHA marah nih marah.. tgk muka aku nih !

grrrr !!! nghhaaaauuummmm !!