Feb 24, 2011 with 4 Comment(s)
mood diganggu T_________________T

ada jer yang tak kena dengan aku kan ? sedangkan cikgu disiplin sendiri pun tak marah aku pakai baju putih berkoler warne kelabu, dan ada sedikit warna di hujung lengan baju..tapi DIA sebagai cikgu, sebagai USTAZAH marah marah aku macam budak kecik ? depan cikgu disiplin ? siap suruh cikgu disiplin ambil tindakkan lagi kan ? tapi malangnya cikgu disiplin itu tidak mengenakan APA APA TINDAKKAN PONN ! kepada aku.. cikgu disiplin pulak yang cakap "dia memang begitu" hah ? so what conclusion you can make ?

aku tak tahu lah.. dari dulu masa aku cedoi2 masuk skulah tuh.. sampai skrang dah jadi senior still nak marah marah depan orang bersungguh sungguh marah nya.. apahal ? bukan nak kurang ajar, terimakasih kerana mngajar saya dahulu. tapi paham paham lah sikit, orang dah besar, tak perlulah nak marah bagai nak rak depan orang semua.. masalahnya SALAH ker pakai baju putih macam nih ? NAK PAKAI BAJU MACAM MANA LAGI ? budak2 lain yang datang pakai baju hitam lah, pakai baju warna warni lahh, pakai baju segala macam lah, tak marah pulak ? aku malas lahhh nak mencarut ! aku TERASA GILA ! serius kali nih aku kata, AKU TERASA GILA NAK MATI ! MOOD AKU NAK MENGAWAD KAN SKUAD AKU DAH TAKDE ! HILANG ! kesian budak2 yang dtg nak kawad tuh.. aku tak boleh . sebab apa ? MOOD ! WTFISHH !!! arghhhhhh

boleh tak aku nak menangis ? T_T