Mar 15, 2011 with 4 Comment(s)
ehh amacam blog aku ? haha nampaknya baju nya skali lagi aku tukarkan. dah busuk baju lama tuhh. aku rasa yang nih lagi besar daripada dulu. kan kan ? dudlu kalau tulis nampak sempit jer. yang baru nih aku rasa dah luas dah kan ? bagi mata aku lah.. tak tahu lah bagi mata korang macam mana kan. motif kenapa aku menukar skin blog aku nih :-

1. yang dulu tuhh cantik cantik, tapi entah mungkin dah borink tgk barangkali :)
2. aku tertgk blog blog orang lain, lawa2 semua nya.. dan aku JEALOUS dan cuba menghilangkan kejelesan aku nih dengan menukarkan skin blog aku :P
3. aku suka skin baru nih walaupun simple ;P

apa pendapat korang ? cantik ? buruk ? terlalu simple ? smart ? handsome macam tuan punya blog ? *ok prasan HAHA tapi kalau handsome pown apa salahnya kan ? haha aww gedik lah kau man. HAHA takde gurau jer. ehh korang prasan sesuatu tak, setiap kali aku pilih template kan, mesti warna putih kan ? HAHA memang aku suka putih kowt ? nampak suci jer bersih dan membuat kan mata aku berasa tenang. HAHA aku ingat nak letak putih hijau daun pisang, tapi tak de yang memikat hati aku.. so aku letak lah putih hitam campor kelabu nih.

aku tak letak tagboard.. macam dulu aku pernah katakan bila aku letak tagboard bukan korang comment.. tapi yang comment kat situ yang hanya nak mempromosikan page nuffnang or what ever merepek diorang tuh. haha aku tak suka lahh benda2 tuhh bukan aku tak nak tolong korang dapat income. tapi entah lahh, tak suka paham tak ? grr HAHA so aku dah buad kat bawah nih, kalau korang nak comment korang comment jer dekat bawah skali .. setiap kali aku post apa2, korang tgk lah kat bawah entry tuhh.. ada lah tempat untuk mengomen nya :D

so aku rasa takda apa dah aku nak cakapkan, macam biasalah aku nak cakapkan, sorry kalau ada tersalah ejaan atau perkataan.. dan sorry kalau ada orang terperasan yang aku meniru korang. sorry ehh, skin nih aku carik teros dari blogskins.com kepada sesiapa yang ingin mencuba pakai skin cari lah kat sini :) tapi ingat, kat sini hanya menggunakan classic html. bukan macam modern punya blog tuh ehh. hee :D

ok, salamualaikum. ehh jap jap, kata2 untuk entry kali ini :-

“Musuh kita yang paling jahat adalah hati kita, tapi kawan kita yang baik pun adalah hati kita.” – DR. HM TUAH ISKANDAR al-Haj