Mar 10, 2011 with 0 Comment(s)
hello. sorry dah lame tak update blog nih. monitor aku pun dah berdebu. haha baru bukak pc dalam bilik nih, sepanjang peperiksaan dalam minggu nih aku on9 kejap2 jer, itu pun tumpang masa adik aku bukak pc kat luar, aku amek jap pc tuu nak bukak mukabuku.

haih, tgk tajuk tak ? kalau tak tgk, meh aku bg tauu tajuk aku untuk entry kali nih 'dah tamat, tapi belum jumpe penghujung' so what do you think ? haha boleh kupas sikit tak mengenai tajuk nih ? act, yang dah tamat tuh ialah ujian bulanan 1 tapi belum jumpe penghujung tuh bermaksud subjek tambahan, iaitu BIOLOGY haha itu jer yang belum habis =.=" test bio esok . aku rasa chemistry kertas tiga pun esok jugak kowt.. adehh essay ==" memang aku malas betol nak hafal experiment2 tuhh haha. aku memang failed bab2 menghafal nih T_T

haih, tak tahu kenapa aku sekarang mudah sangat terasa penat. dah tua barnagkali nak masuk 17 tahun dah umur aku. tapi hakikatnya aku still 16 tahun ok ? haha belum cukup umur lagii :P korang yang menyambut hari jadi jer yang udoh tuer. haha bercakap pasal harijadi, aku nak ucapkan selamat hari jadi kepada raja monggolia. HAHA udoh tua kau makcik. jaga kulit muka elok2 sat gi keluar kedut2 haha.

so.. apa lagi yang aku nak perkatakan ? dah takde apa2 aku nak cakap. haaa ! jap jap ada satu perkara lagi aku tertinggal.. hari nih hari khamis kan ? esok jumaat. maksudnya ada sehari lagi sebelum cuti sekolah. tapi kan.. hari nih dah ada dua subjek cikgu BAGI KERJA RUMAH FOR HOLIDAY ! ==" belum cuti lagii dah berebut2 bagi kerja. haha banyak lak tuuhh huiiiyyooo yang tak leh tahan keje BAHASA MELAYU lahh.. gila salin karang laporan 10 karang dalam masa seminggu. setiap satu karang tuh dah lahh 300 ++ agak lahh.. aku rasa masa cuti nih, 5 batang pen dakwat cair aku habis.. HAHA chemistry lagi, tapi itu aku tak kesah sangat, latihan sikit jaa.. objektif dengan structure jer.. pastu sejarah lagii buad nota sampai bab 3.. buad latihan objektif dan ada soalan essay T_T

seriously aku benci gila kalau cuti. lebih baik tak cutii ! arghhh sabor jer lahh.. ate tuh lerr.. budok2 zame loni suko sangat cuti cuti.. pah tuu sek dio dok pikir kijo koloh hok cikgu bui mesti banyok. =="

terjemahan : budak2 zaman sekarang suka sangat cuti cuti.. lepas tu depa tak pikir kerja skulah yang cikgu bagi mesti banyak. haha tak paham ? haishh ! macam mana lah nak kawen ngan orang kelate nih kecek bahaso klate pun tak tahuu. HAHA nanti mak mentua reject tauu HAHA

dah dah.. sesapa tak paham tuh, buat2 lah paham. lantak hampa lah apa aku kesah ? HAHA sapa suruh masuk blog aku dok baca kan ? XD sorryyy byeee~

kata2 untuk entry kali ini :

"Ingatlah, sabar itu iman, duit bukan kawan, dunia hanya pinjaman dan mati tak berteman.." -Saidina Ali