Mar 4, 2011 with 2 Comment(s)
heh ? rasa macam nak menaip.. tapi tak tahu nak menaip apa. haha entah lah.. nak taip apa ehh ? cer bagi idea..

ermm..

ermm...

ermmm....

hah, aku cerita mengenai hari nih jer lah ehh ? GERENTI BORING. so, sesiapa rasa tak nak baca tuh, keluar lah :D

jum baca cerita hari nih. jap jap, cer cite cer cite.. HAHAHA ok hari nih takde mende pun yang berlaku.. haha kalau ada pun itu adalah hak peribadi orang lain. tak paham ? maksud aku, kat skulah tadi ada lah berlaku sesuatu dekat kawan aku nih.. HAHAHAHA ! serius aku nak gelak. XD buat lawak betol lahh. peristiwa nih berlaku semasa waktu rehat (ceh ! peristiwa wooo) hahaha ok sorry lah, aku tak boleh nak cerita sebab aku pikir dia kawan aku. haha tgk wehh naseb baik aku nih baik.. pikir kawan.. kalau aku jahat, dah lama aku cerita heboh kan cerita pasal kau td. HAHAHA

ok ok, lupe kan pasal benda tuh. kepasa sesiapa yang tahu sahaja yang paham apa peristiwa yang berlaku kat skulah tadi. hehe so, hari nih ada sambutan maulidur rasul dekat skulah aku. haha ok lahh takde lah aku ngantuk dengar ceramah yang di buat oleh penceramah jemputan tuuu.. tapi aku berterima kasih jugak dekat dia, sebab apa tauu.. di sebab kan dia lah masa chemistry tadi menjadi SINGKAT ! hahahah kimia hari nih sepatut nya ada exam. tapi di sebab kan masuk lab tadi 10 minit jer tinggal masa dia.. hahah so sempat jawab kertas objective jer lahh.. keh keh keh~ suka gila akuu.. tapi kene sambung minggu depan pulak hari isnin kertas struktur tuhh adehh.. malas betol. minggu depan minggu peperiksaan. sob sob~ sabor jer laa..

ok, esok aku ada lawatan pergi perbadanan perpustakaan negeri perak.. yeay~ aku boleh lari daripada datang latihan kawad esok. HAHAHA sebenarnya esok ada latihan kawad kaki. so esok kau takde lah kira nya. nyeh~ nyeh~ ape lah deyy ! KETUA SENDIRI PUN TAK DATANG KAWAD. haha ehh ada aku kesah ? aku ketua.. suka lah hati aku. haha *ayat gedik. alahh aku bukan sengaja taknak datang.. s0rry lah ehh ? minggu depan kita berlatih bersama sama.. biar lah minggu nih aku berehat sekejap :D

ok lah.. aku rasa malas lah pulak. HAHA ok bye~ salamualaikum..

kata2 untuk hari ini :

Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan – DR. HM TUAH ISKANDAR al-Haj