Apr 15, 2011 with 3 Comment(s)
hello, salamualaikum. haha lama tak update kan ? ada lah dalam beberapa hari. haih bz lahh, letih.. tido sesaje. hehe. okay nampak kelainan tak kat blog aku nih ? HAHAHA macam budak2 pun ada kan ? macam perempuan pun ada kan ? siap ada love love lagi. HAHAHA tak, sebenarnya template nih aku nak bagi contoh kepada kawan2 aku yang berminat nakkan layout macam nih. saja nak tunjuk HAHA. bukan aku sudah bertukar daripada lelaki, kepada aww~ aww~ tidak.. tidak sama sekali.. harap maaf. HAHA tapi kan, comel jugakkan ? HAHAHAH !

okay okay, kenapa lelaki tak suka benda2 yang macam kategori comel nih ? sebagai contoh, macam template yang aku letak kat blog aku nih.. bukan semua lelaki yang suka.. ada jugak lelaki yang sukakan benda2 macam nih. haha eh ehh sebelum tuh aku nak cakap sikit.. aku bukan nak menyentuh sensitiviti lelaki tauu.. tak semestinya kalau orang lelaki yang sukakan benda benda lembut, macam warna lembut ker, benda benda comel ker, apa je laahh, TAK SEMESTINYA DIA TUH LEMBUT . ok ? haha kadang2 ada jugak lelaki yang mengikut trend zaman sekarang, yelah sekarang berlambak lelaki pakai baju pink. *erkkk i don't like it !

ape ntah yang lawanya warna pink tuh, haih ==" okay aku nak sambung balik. zaman sekrang benda benda comel semua digemari oleh perempuan, habis lelaki tak boleh nak cuba menggemari benda comel ker ? haha kasihanilah lelaki ini. hey ! kalau taknak lelaki pakai benda comel, korang buatkanlah benda yang handsome2 untuk lelaki HAHA. yelah mana aci asyik perempuan jer diutamakan.. sikit2 perempuan, sikit2 perempuan. tampa sat gi marah pulak bapak anak dara orang nih. HAHA (sorry pak gurau jaa hehe~)

okay meh sambung balik, tak payah lah nak ambek benda cool2 sangat.. haha skali skala apa salahnya kita layan yang comel2 ? haha tak salah kan kan ? kecuali warna pink. (memang aku tak suka) *tak tahu kenapa. jangan babitkan aku dengan warna pink. HAHA aku kalau warna lembut macam biru2 nih okay lah, tapi pink tak boleh nak masuk. mungkin ada orang orang lain yang kat luar sana yang boleh masuk, tapi tak! sama sekali bagi aku. HAHA

apa apa pun, semua ini bergantung kepada minat seseorang. kalau dia minat tuh, apa kita nak cakap kan ? udoh minat dia. HAHA lantak lantak~ kita buat hey kita jer. okay lah weh, tak tahu nak taip apa dah nih, sorry lah kalau tersalah taip, kadang2 aku nih jadi raja typo. HAHA byebye~ salamualaikum.