Jun 19, 2011 with 0 Comment(s)
salamualaikum~ hai :]
sape yang mood tunggang terbalik hari ni? kalau ada.. same lah dengan aku. aku pun tgh erkk.. haih entah lah tak boleh nak cakap macam ape dah aku hari nih.

just forget it, hari nih, aku and the geng pergi gunung lang.. yee tenang kan fikiran :] diorang dok photoshoot2 sumer. hehe sorry, aku takde mood hari nih. so boleh bilang dgn jari gambar yang ada muka aku. kebanyakkannya.. aku yang jd photographer nye pun. sebab aku tuh takde gambar. dan aku takde mood nak bergambar2 huhu.

so bagi released tension aku punya pemikira, hati, prasaan segala bagai nih.. aku tgk alam semula jadi.. wahh~ cantik betol. korang tak percaya ? tengok lah sendiri..

halaman rumah pa'an :-
: pokok kelapa .

: bunga kertas .

: bunga kertas .

: tak pasti nama bunganya~

: bunga raya ? entah haha~

di gunung Lang :-
: batang kayu dan kulat

: lorong~

: tempayan lama~

: batang pokok

: pokok2

: pokok2

: tasik dan pemandangannya~

: air terjun~

: air jatuh~

: tasik gunung lang~

: nazmi && aku (luqman)

: inilah KAMI .

: jejaka2 :] *sorry muka aku masam.

aku rasa, cukup lah stakat tuh saja untuk entry nih.. tak hbis2 dengan gambarnye ye ? kalau nak tgk lagi, pegi bukak album Hanafi dekat FB okay. ohh btw thanks to hanafi :-

: si empunya NIKON .


thanks bro sebab bagi pinjam NIKON :] i love your NIKON ;]
so, bye~