Jun 20, 2011 with 8 Comment(s)
salamualaikum.. erkk sebelum tuh, sorry ehh kepada yang tak berkenaan, entry kali nih bukan untuk anda. haha ini aku buat khas untuk seseorang. siapakah ? haha tak payah lah korang nak tahu. kalau tak bgi tahu, macam mana dia nak tahu ini post untuk dia ? heh ! shut up ok! dia tahu lah entry nih untuk dia.. sibuk je korang nih.. nyeh~

okay, for your information, this entry hanya untuk budak berumur 17 tahun jer. bawah 17 tahun pun tak boleh, atas 17 tahun pun tak boleh. haha ehh sebelum tuh, sila tekan pangkah untuk keluar dari blog saya nih sebelum anda mengatakan aku nih gatal. hahaha~ :P

okay, mari saya teruskan dengan entry saya nih. hehe.
ehem, awak.. this is for you~ just watch it and understand it ~ *jangan tgk yang last skali tuh, itu tipu blaka. haha okay, this is the video that i have found. tgk2~



walaupun saya tak akan buat semua perkara yang terdapat dalam video tuh, tapi saya boleh cuba buat something yang buat kan awak terkejut kucing. haha mungkin benda nih saya akan buat pada masa akan datang ? heh mana tahu kan ? kot2 saya gila nak buat benda2 macam tuh. haha apa apa pun, saya harap awak suka entry ini walaupun saya sendiri pun tak tahu apa makna disebalik entry nih. haha jangan marah tau tau~ hee always smile ! ^^

sorry kalau ada apa2 yang tersalah cakap or tersalah buat. hehe bye~