Jun 15, 2011 with 4 Comment(s)
salamualaikum.. whats up ? haha aku dua tiga empat menjak nih lain macam jer kan ? okay aku dah menjadi seperti biasa, jangan risau. aku bukan makan orang. semuaa cakap aku lain macam, garang semacam jer, sampai takut nak sembang2 kan ? takpo lahh. memang aku tak suka pun sembang2 nih. aku tak reti nak nyembang ngan orang. haha jangan marah aku tauu.

okay, nak tau something ? masa hari isnin hari tuh kan.. aku berkarate. haha aku test power pegi karate tingkap kaca kat skolah dalam kelas aku tuh. memang tingkap tuh tercabut pun. haha aku just melepaskan apa yang terkandung dalam hati jer tuuh.. masa karate cermin tuh dah pecah tgn aku tak luka apa2 pun. tapi bila aku nak angkat cermin tuh, baru tersiat sikit kat tapak tangan aku. haha berdarah. haih macam darah terpotong satu jari jer. haha bnyk gilo ==" tinggi sangatkah darah aku ? haha sampai darah bnyk :P tak tak.. aku pun tak tahu, bak kata member aku,

"tuh ler, makan budu jerr"

cehh. idok ler makan budu bnykkan darah aku. haha tapi kalau betol pun, apa salahnya darah bnyk ? haha boleh lah bdn aku cergas, oxygen cukup dalam badan di bawa oleh red blood cell tuh. haha dah masuk biology pulok. jangan lah kau jeles, kau tak penah makan budu kan ? kan ? haa jgn jeles dengan aku. eh aku ada sedozen budu nih, nak ? meh sini. HAHAHA :P jgn skali makan, lepas tuh kau buat air pulak main minum teguk2 haha.. masuk hospital jgn babitkan nama aku. kang kene tangkap didakwa sebagai pengedar budu. haha ngok jer.

dah lah weh, aku nak usha2 kerja skulah nih, rasa2nya ada kot ? haha ok2 bye~ salamualaikum .
-LuqmanZulkifli-