Sep 26, 2011 with 2 Comment(s)
disebabkan masalah, saya membuat orang lain terasa hati . saya mintak maaf jika ayat saya semalam membuatkan awak terasa hati, bukan saya tidak mahu berkawan dengan awak, tapi saya rasa lebih elok kita jangan berkawan . bahaya . betol, awak selalu cakap yang saya suka buat awak gembira, saya lawak, blog saya nih hari2 awak baca tak pernah jemu semua awak selalu tunggu saya online... saya takut perasaan awak itu berubah daripada kawan ke lain. paham kan maksud saya ? sorry, saya tak nak benda macam tuh terjadi . sorry jugak saya dah tak boleh nak buat lawak :) cuma saya nak pesan sesuatu, hidup kadang2 tak semuanya memerlukan kita untuk gelak ketawa, riang gembira.. tetapi hidup yang bahagia ialah selalu menolong orang yang sedih untuk senyum. walaupun tengah dibelenggu dengan masalah, senyum lah. sesungguhnya masalah itu akan mendatangkan kebaikan atau kesenangan buat diri kita pada masa akan datang :)

"engkau tersenyum di hadapan saudaramu adalah sedekah"
- riwayat Bukhari

maka senyum lah selalu :) "a smile is a charity, like a million bucks to the refugee"

maaf, maaf, saya tahu saya buat awak marah sehinggakan awak remove kan saya daripada friends awak. takpa saya tak kesah tapi saya hanya nak meminta maaf jika tindakkan saya amat menyakiti hati awak. setakat ini je yang saya mampu ckpkan. senyum tak perlu kata apa apa :)

-Assalamualaikum.